Plusy i minusy liczenia kalorii

No Comments

Liczenie kalorii to skomplikowany biznes. Tłuszczu, węglowodanów, białka, słodyczy — nie wszystkie kalorie są sobie równe, lub trochę lepiej niż inni? Oto, co eksperci mają do powiedzenia.

Historia liczenia kaloriiHistoria liczenia kalorii

Ludzie nie liczenie kalorii na zawsze (chociaż w niektóre dni może się czuć jak u ciebie). Pomysł stał się popularny na przełomie 20 wieku, według Jonny Bowden, doktor filozofii, ośrodkowego układu nerwowego, certyfikowany dietetyk i autor mieszka z niską zawartością węglowodanów życia: wybrać dietę, która Ci odpowiada od Atkinsa do strefy, i 150 zdrowych produktów na Ziemi: to jest niesamowite, obiektywną prawdę o tym, co należy jeść i dlaczego. W tym czasie, naukowiec Wilbur Atwater zauważyłem, że jeśli jesteś wprowadzenie jedzenie w samochodzie, nazywa się “bomba kalorymetr”, i spalili go, można zmierzyć popiołu i ciepła, aby dowiedzieć się, ile “energii” został wydany, a zatem, ile energii zostało w jedzeniu. Pomysł zyskał popularność, a ludzie zaczęli liczyć kalorii-czyli dokładnie oblicz, ile kalorii było spożywane podczas jedzenia niektórych pokarmów, i “spalony”, z udziałem w różnych wydarzeniach. “Fala książek diety na początku wieku spopularyzował ideę, że to wszystko o kaloriach-i to u nas od tego czasu,” mówi Bowden.

Ilości Kalorii

“Co do zestawu wagi, kalorii jest kalorii”, mówi Lisa p. Young, phd, RD, Autor część planu pralnia: nie zasilanie podręcznik rzeczywistości do jedzenia, oszustwa, i schudnąć na zawsze. Ale istnieje wiele powodów, aby oprzeć swój wybór żywności na innych kryteriach niż kaloryczność. Na przykład, jeśli jedzenie, które jesz zawiera błonnik, będzie zachować uczucie sytości na dłużej, Young mówi, że może uniemożliwić dotarcie do “zbędnych” kalorii, aby napełnić się.

Na rzecz wyboru owoców, warzyw i innych niskich zawartości tłuszczu polega na tym, że dostaniesz więcej każda zainwestowana złotówka – mówi Betsy Klein, RD, LD, w Miami dietetyk. Węglowodany i białka ma 4 kalorie na gram, a tłuszcze mają ponad dwa razy więcej-aż 9 kalorii na gram. (Alkohol waży 7 kalorii na gram.) Jeśli liczysz kalorii, aby schudnąć, ale są bardziej tłuste produkty, takie jak boczek i tłusty ser, można potencjalnie zużywają ponad połowę kalorii założyła swój dzień w końcu śniadaniu – mówi. Wybierając węglowodany i białka do swojego porannego posiłku, z drugiej strony, jak białkowy omlet nadziewany grzybami, cebulą, zielonym pieprzem i niewielką ilością chudego sera, daje kalorii na dania i przekąski za śniadanie.

Dlaczego liczenie kalorii jest tak popularny? Jak amerykanie, kochamy lekki dźwięk ukąszenia, mówi Bowden. Liczenie kalorii (lub gramów tłuszczu) jest znacznie łatwiejsze, niż w rzeczywistości zrozumienie kompleksowego oddziaływania żywności na nasze ciało (i talię). Kalorie się nie liczą, ale one nie cały obraz.

“Żywność produkuje efekt hormonów w organizmie” – mówi. “Niektóre hormony mówią-sklepie, że tłuszcz’; inni mówią, że cukier-wydanie; inni mówią ‘pompowania mięśni’. Kolejne badania pokazują, że diety oparte na taką samą ilość kalorii, ale w różnych proporcjach tłuszczów, białek i węglowodanów, wynik w różnych ilościach utraty wagi.”

Dlaczego trudno policzyćDlaczego trudno policzyć

Jest to również bardzo trudne do liczenia kalorii. Chociaż 67% amerykanów poinformował o przyjęciu kalorii w obliczeniach podczas zakupów żywności, prawie dziewięć z 10 nie mam pojęcia, ile potrzebują w rzeczywistości, badania przeprowadzone przez międzynarodową Radę do spraw wyżywienia informacji informuje Fundacja. Mamy tendencję do urządzając to, co jemy, jest tak samo. Chociaż w USA żywności produkuje 3,900 kalorii dla każdego człowieka w dzień, ludzie twierdzą, że jedzą średnio 2,618 kalorii dziennie, podczas gdy kobiety jedzą tylko 1,877.

Gdzie te brakujące kalorie idą? W nasze usta i bezpośrednio do naszej talii, w przeważającej części. Faktycznie, jest tam bardzo dużo działa przeciwko nam, gdy przychodzi do pozostać szczupła i zdrowa. Duże dania, duże porcje (myślę, uroczystych uczt i w większości restauracji, kolacje) starają się podważyć naszą kalorii-liczenie wysiłku, badania pokazują. I nadwaga sprawia, że jeszcze bardziej prawdopodobne, że nie doceniamy kalorii w naszej żywności jest pewnym minusem, jeśli chodzi o utratę wagi. W jednym z badań, opublikowane w annals of internal medicine, naukowcy odkryli, że wszyscy ludzie, niezależnie od ich wielkości, mają większe szanse być w stanie dokładnie przewidzieć ilość kalorii w przekąski, niż w dużych. Ludzie z nadwagą, zwykle jeść duże posiłki i duże porcje, co wyjaśnia, dlaczego oni wydają się mylić liczenie kalorii, mówią naukowcy.

Nawet specjaliści od żywienia nie są wyjątkiem. Kiedy młodzi wykazały 200 dietetyków pięć różnych dań w rzeczywistości serwowane w restauracjach (lasagne, sałatka Cezar z kurczakiem, sałatka z tuńczyka kanapki, stek płyty i hamburger z pierścieniami cebuli), ich oceny ilość kalorii w każdym posiłku były zdecydowanie niewystarczająca. Niektóre potrawy zawierały o połowę kalorii, że niektórzy profesjonaliści ds. żywienia przewidział zrobili.

Dlaczego więc nadal liczenie kalorii? W przeważającej części, bo to jest to, co jesteśmy przyzwyczajeni robić-czyli, zgodnie z wzoru matematycznego masa ciała jest równa kalorii w … kalorii – mówi Stephen Aldana, PhD, profesor medycyny stylu życia na uniwersytecie Brighama Younga, i autor sprawcy i wyleczyć i zatrzymać i przejść fast-food zasilania, instrukcja.

Liczenie Alternatyw Kalorii

“Formuła nadal poprawnie” Aldana mówi, ale tak trudno jest liczyć kalorie poza laboratorium, może chcesz, aby realizować inne techniki policyjnej zużycie energii. Myślę, treningi, mówi Aldana. Kiedy trenujemy, spalamy kalorie, ale rzadko kiedykolwiek liczyć kalorii, kiedy dowiemy się, ile wysiłku trzeba. Zamiast tego, oczekujemy mile, minuty lub szybkie bicie serca.

Gotowy skoczyć liczenie kalorii modą? Oto, co trzeba zrobić, zamiast tego:Liczenie Alternatyw Kalorii

  • Zamiast liczyć kalorie, jeść mniejsze porcje. To może wydawać się podstawową koncepcję, ale łatwo zapomnieć, że duże porcje zawierają więcej kalorii. Większość z nas czujnika, służąc jako “kwoty, jesteśmy przyzwyczajeni do jedzenia,” niedawny badanie pokazywał. Co by jedzenie w hotelowej restauracji, gdzie goście mogą delektować się posiłkiem na talerze, talerze. I im więcej patrzymy (i jest) ogromne porcje jedzenia, tym więcej widzimy ich jak zwykle-na ściany w służbie sobie taką samą liczbę jak w domu. Niestety, badania pokazują, że kiedy służyliśmy więcej, jesteśmy skłonni go jeść. Kiedy naukowcy z Uniwersytetu stanu Illinois w Urbana-Champaign służyły przedmioty duże porcje, ludzie jedli na 45% więcej żywności. Jedno zastrzeżenie: nie ma powodów, aby jeść mniej warzyw, są one znacznie mniej gęste kalorii niż inne produkty (zawierają mniej kalorii na gram). Filiżanka surowe brokuły, na przykład, zawiera tylko 31 kcal, a taka sama ilość lodów czekoladowych znajduje się w 285.
  • Zamiast liczenia kalorii, wybieraj produkty, używać więcej kalorii. Niektóre produkty wymagają więcej energii niż inne, aby strawić i przyswoić, – mówi John Berardi, doktor nauk, prezydent dokładnością zasilania, i autor przewagę przemiany materii. Nazywamy ten termiczny efekt pożywienia, mówi Aldana. Różnica jest bardzo mała, ostrzega, po prostu różnica w kilka kalorii, na przykład, zjeść kawałek chleba z pełnego ziarna i wykonany z wyrafinowanej mąki. (Rafinowany mąka łatwo trawione, pozostawiając pełna 4 kalorii na gram, podczas gdy całe ziarna używa część 4 kalorie na gram podczas procesu trawienia, mówi.). Na przykład, jeśli kobieta zaczyna jeść tylko te produkty, które zajmują dużo pracować, aby strawić (z wysoką zawartością błonnika, białka żywności) może zaoszczędzić około 12 do 15 kalorii dziennie, taką samą kwotę może wydać, idąc w ciągu około czterech minut. Ale dla niektórych osób-szczególnie tych, którzy tkwią w osiadłych miejsc pracy lub w czasie-to może być po prostu warto. Ponadto, produkty, które wymagają więcej wysiłku, aby strawić, jak te, bogate w błonnik, zazwyczaj te, które są najlepsze dla ciebie. I wybierając najlepsze jedzenie dla twojego organizmu są znacznie zdrowsze skupić się żywności, niż liczenie kalorii.
  • Zamiast liczenia kalorii, upewnij się, że można spożywać odpowiedni wygląd. Po prawie ćwierć konsumpcji amerykanów kalorie od słodycze, desery, napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe, badania naukowe na uniwersytecie Kalifornijskim, zauważa Berkeley. Jeszcze 5% przypada na słone przekąski i owoce-napoje aromatyzowane. Bogate w składniki odżywcze owoce i warzywa, z drugiej strony, dodaj tylko 10% budżetu kalorii przeciętnego amerykanina. “Jeśli chodzi ściśle do utraty wagi, kalorie kalorii, mówi Klein. Jednak, gdy chodzi o zdrowie, to lepiej nie nadwyrężyć twój budżet kalorii na produkty, które nie mają składników odżywczych. Składników ofertami hoteli, takich jak owoce, warzywa, i pełnoziarniste mogą pomóc w zapobieganiu chorób serca, raka i cukrzycy, a tym, którzy potrzebują składników odżywczych, jak słodycze, napoje bezalkoholowe i biały chleb może przyczynić się szereg problemów zdrowotnych.

W dolnej linii? Nie musisz liczyć kalorii, ale trzeba zrobić wszystkie swoje kalorii.

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *